Pagini

joi, 13 decembrie 2012

Nichita Stanescu

Nichita Stanescu
„La 40 de ani, încă am o foarte mare mirare faţă de existenţă şi chiar faţă de faptul că exist. Din această pricină n-aş putea să mărturisesc dacă sunt mulţumit sau nu.
Când esti mirat, n-ai timp să te miri de mulţumire sau de nemulţumire, ci te miri numai de mirare. Nu ştiu dacă înţeleg foarte bine ceea ce înseamnă lume, şi, nu ştiu dacă aş vrea să fiu altceva. E atât de miraculos că pot să exist, că pot să strâng în braţe o femeie, că pot să beau un pahar cu vin, că pot să plâng sau pot să râd. Miracolul de a fi este atât de mare încât orice mi se întâmplă mie sau orice se întâmplă cu mine mi se pare că aşa trebuie să fie. Nu mi-a trecut niciodată prin cap vreo nemulţumire. Ar fi trebuit să ma uit la mine şi să spun că ar fi trebuit să fiu altfel de om, sau altul. Dar eu locuindu-mă pe mine însumi mi se pare că acesta este miracolul şi singurul lucru mai trist este că uneori vreau să fiu şi a doua zi aidoma. Şi marele noroc este că niciodată a doua zi nu sunt aidoma”.

Sursa: facebook - oana.pellea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu