Pagini

miercuri, 16 decembrie 2009

Luca...reload!

Sunt momente in care imi e dor de ... durerea de obrajii zambitori!

Nu stiti senzatia? Sa va explic cum sta treaba!
Prima data am experimentat-o la ... nunta!
Daaaa ... pai, o mireasa trebuie sa zambeasca, sa vorbeasca cu toti invitatii, sa-i intrebe de una de alta...sa se simta oamenii bine, nu-i asa?
Citeste mai departe ...

Eu, fata serioasa si dornica sa-mi iasa o petrecere memorabila, m-am pus pe zambit si am zambit ... dar ZAMBIT .... incontinuu ... pana cand, dupa ceva ore, am cunoscut o senzatia stranie ... aceea de "carcei la muschii pometilor"... ma duceam din cand in cand la baie ... sa mai fac cate o pauza ... pauza de zambit....hmmm, era tare greu sa-mi intrerup zambetul ... aveam mecanismele gripate serios ... trebuia sa ma concentrez din toti rarunchii .... reuseam numai dupa vreo 2 -3 incercari .... si ghinionul era maxim ... dupa ce ma linisteam, era musai sa ies din nou ... la zambit!

A doua oara mi s-a intamplat atunci cand am parcurs pentru prima data colectia de poze si filmulete (hard sau soft) pe care o avem (deja) cu copiii nostri ... de la tinerete (1-5 zile) pana la batranete ... suntem acum in stand-by ... la 6-7 ani!

Daca vreti sa vedeti cum e si sa va convingeti ca nu va pacalesc de loc .... vizionati mai jos ... imagini dintr-o lupta crancena, purtata de copilul Luca ... lupta cu final indecis!


2 comentarii:

  1. Mhm...
    E o situatie pe care o exploreaza la maximum, daca imi este permisa formularea.
    E tenace si ... luptator... :)
    Am sentimentul ca, acum, este linistit si intelept, gresesc ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E tenace si luptator, foarte ambitios, e in permanenta competitie cu el si cu altii! E bland, bun, iubitor, impaciuitor, cu o intelepciune potrivita altei varste, extrem de entuziast, posesiv ... e de incredere!

    E o minune de copil Ai ghicit!

    RăspundețiȘtergere