Pagini

sâmbătă, 6 februarie 2010

Cea mai buna...MO

Sunt in multe feluri...mai bune...mai putin bune...vreau sa ma cunosc mai bine...sa aflu care fel al meu este cel mai bun...inca ma caut!
Citeste mai departe ...


Mi-ar fi placut sa fiu dansatoare...cantareata...pianista...pictorita...scriitoare...poetesa...creatoare de moda...fashion designer sau multe altele, la fel de artistice....si sa fiu cea mai buna!

Inca nu sunt cea mai buna, in nici un domeniu...nu am ajuns la performanta maxima...unii m-ar contrazice si ar bombani spunand ca sunt cea mai buna la "pierdut timpul cu prostii"! Am incercat din rasputeri cu unele...scoala, sport, fiica, sotie, angajata unui departament de multinationala ...si inca multe altele...dar, nu a fost sa fie!

Mi-ar fi placut sa-mi spuna cineva:



Dar, nu mi s-a intamplat si nici nu mai astept sa mi se intample!
De acum inainte aleg EU sa fiu...cea mai buna MO...si gata!

Alte articole:
Asa ca, fiti buni!
Your children...let them free!
Proiectul ... 12.045 zile!

2 comentarii: