Pagini

joi, 28 ianuarie 2010

Zambiti, va rog!

Doar zambet…de atata e nevoie uneori ca viata sa fie minunata!
Citeste mai departe ...




Era una din zilele in care trebuia sa calc niste camasi! Camasi ca in plural…una, e deja prea mult…mai multe, o adevarata catastrofa!
Platca, spate, maneci, fata, guler…este ordinea in care calc astazi o camasa. Am incercat de-a lungul timpului tot felul de variante, am cautat chiar si pe net o varianta mai rapida. Am gasit una singura: se calca numai fata si gulerul camasii. Pentru un director de vanzari? Nu cred ca e varianta optima!

Asadar, am luat-o de la capat…platca, spate, maneci, fata, guler…e 10:00…platca, umerii mei sunt adusi spre fata…spatele meu e intepenit, manecile mele sunt alungite, fata mea e plina de dezgust, gulerul meu rigid…alta camasa…platca, spate, maneci, fata, guler…mintea-mi-e inundata de nervi, oboseala, dispret, plictis…e 11:18…una, doua, trei…doar trei camasi…cat dureaza sa calci o camasa…nu mai pot, nu mai vreau, nu ma mai simt…nu, nu te opresti pentru ca mai ai doua de calcat…daca te opresti acum, dupa aia nu mai poti s-o iei de la capat….lasa scandalul si da-i bataie…in loc sa te smiorcai atata, ai face bine sa zambesti…la ce-ti folosesc toate chestiile alea de dezvoltare personala, yoga si alte prostii daca niciodata nu pui si tu ceva in practica…stia ea, Madam Grecescu, profa de chimie din liceu ce stia…“teoria ca teoria, da’ practica va omoara”…auzi, cucoana, pe mine nu m-a omorat teoria de chimie, nici aia de liceu, nici aia din facultate…nu ca mi-ar fi placut vreun pic…si acum am cosmaruri ca am picat anu’ pentru ca am ramas corigenta la chimia de liceu…iar, la examenul de chimie din anu’ I de facultate am luat 10…iti vine sa crezi…ce nebunie…dar camasile astea sigur o sa ma omoare…ce bun ar fi un robot d’ala de calcat camasi…pui camasa pe un soi de manechin, se intampla o smecherie cu aburi…si gata...camasa e calcata…o scoti calcata si o pui pe umeras…”un regat pentru un cal”…pe dracu, asta merge la barbati…femeia din mine, ce-ar trebui sa strige: “o calcatoreasa pentru o zi de SPA”…NU MAI POT…sau “o bucatareasa pentru o ora de somn linistit”…NU MAI VREAU…hmmm, sa zambesc, ha…cine poate zimbi cand calca camasi…esti nebuna!

ZAMBESTE…ZAMBESTE…ZAMBESTE….aaaaaah...mai lasa-ma cu prostiile tale...bineeee...o sa zambesc...dar nu-mi vine…ce vrei, mai am acolo inca o camasa...as putea sa zambesc daca as putea folosi o foarfeca…doar pentru o camasa…una mai putin…tot ar fi ceva…una in minus…daaa, zambesc…nu vezi ce zambet larg afisez…de la o ureche la alta…una mai putin...ar fi minunat…zambeste…zambesc…zambeste…vezi ce bine e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu