Pagini

luni, 23 noiembrie 2009

M-am saturat de RO!

S-a incheiat cu alegerile ... m-a cuprins o mare dezamagire.




Ma intreb acum doar ... spre ce zari sa ma indrept ... USA, Canada, Portugalia, Italia .... alte propuneri?!

Am pariat pe un cal pierzator: RO!
In 2002 mi-a fost propusa o Canada franceza ... aveam 34 de ani, abiam iesisem dintr-o viata seaca, eram insarcinata si eram la un inceput de drum.....Canada ar fi fost un alt doilea nou drum, in mai putin de jumatate de an....eram obosita...vroiam o familie, liniste, caldura, securitate...mi-am zis ca o sa fie bine...uneori a fost.

Dar azi? Dar maine? Am obosit sa mai sper ca tara asta va deveni normala! Poate imi va trece supararea si de data asta .... dar acum nu simt decat sila, dezgust, dezamagire....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu